fredag, december 13, 2013

13. december

Citat Quiz 

Hvem har sagt hvad ?

1: Niels Dahlgaard
2. Jesper Eriksen
3. Preben Dahlgaard
4. Thorben Riis
5. Leif Holm Pedersen
6. Dorte Pinholt
7. Flemming West
8. Karen Eriksen
9. Jens Bertelsen
10. Steffen Bertelsen
11. Jakob Æ´Sme Jensen
12. Leif Hvam


1. "Jeg er specielt imponeret over vort modtagerspil, som var fabelagtigt i dag"

2. "I Bedsted kan man spille 3 ting. Det er volleyball og volleyball og volleyball"

3. "Jeg tænker, det er så super ærgerligt"

4. " Jeg er overlykkelig"

5. "Det er utroligt at se, hvordan de mennesker har knoklet og holdt ved gennem så mange år"

6. "Jeg tror ikke Bedsted Hallen har størrelsen eller målene til at kunne klare en Europa Cup kamp.

7. "Først og fremmest ved at øve sig"

8. "I min egen karriere som spiller har det været sådan at jo mere jeg trænede og jo mere gejst og lyst til volleyball jeg havde, jo heldigere var jeg. Det handler om at opsøge heldet"

9. "Der kommer mange tilskuere , og det håber jeg vi kan udnytte.

10. "Vi blev nok lidt ramt på, at vi kun var 7 mand afsted"

11. "Jeg ville simpelthen være med, selvom fingeren skulle tapes ind op til skulderen.

12. "Men vi er oppe mod et hold som er en to-tre klasser bedre end os"


Løsningen på denne quiz mailes til nielsvolley@sport.dk. 

Kommer der minimum 15 svar i min mailbox lover jeg at uploade hele Bedsted-HIK kampen.

Den med flest rigtige vinder den eftertragtede "Jeg ved alt om Bedsted KFUM diplom" + 6 kolde fra kassen.

God fornøjelse :-)


Ingen kommentarer: