mandag, december 16, 2013

16. december

Så er vinderen fundet. Stort tillykke :-)

Se vinderen i klippet her : Vinderen af Bedsted KFUM CitatQuiz

De rigtige svar i CitatQuiz.


1."Jeg er specielt imponeret over vort modtagerspil, som var fabelagtigt i dag" (Preben Dahlgaard)  

2. "I Bedsted kan man spille 3 ting. Det er volleyball og volleyball og volleyball"  (Jens Bertelsen )

3. "Jeg tænker, det er så super ærgerligt" (Karen Eriksen )

4. " Jeg er overlykkelig" (Jakob Æ´sme Jensen)

5. "Det er utroligt at se, hvordan de mennesker har knoklet og holdt ved gennem så mange år" (Leif Hvam)

6. "Jeg tror ikke Bedsted Hallen har størrelsen eller målene til at kunne klare en Europa Cup kamp. (Jesper Eriksen)

7. "Først og fremmest ved at øve sig" (Leif Holm Pedersen)

8. "I min egen karriere som spiller har det været sådan at jo mere jeg trænede og jo mere gejst og lyst til volleyball jeg havde, jo heldigere var jeg. Det handler om at opsøge heldet" (Thorben Riis)

9. "Der kommer mange tilskuere , og det håber jeg vi kan udnytte. (Steffen Bertelsen)

10. "Vi blev nok lidt ramt på, at vi kun var 7 mand afsted" (Niels Dahlgaard)

11. "Jeg ville simpelthen være med, selvom fingeren skulle tapes ind op til skulderen. (Dorte Pinholt)

12. "Men vi er oppe mod et hold som er en to-tre klasser bedre end os"’ (Flemming West)

Tak til dem som deltog. Vi kom desværre kun på 8 besvarelser :-)






1 kommentar:

Steffen sagde ...

JAAAAAAAAAAA
http://www.youtube.com/watch?v=yngvL0XSeMQ