søndag, december 02, 2007

Danmarksserie gyser mod Løsning!

Kampens spiller!

Bjarke vium


Hjemmekampen var i dag mod Løsning Volley.

Vi havde 10 mand klar og vi skulle lige bruge de 2 første sæt på at finde den rigtige opstilling.

Så i 3 sæt får vi endelig gang i det flotte volley.

Rene Tidemand på hæverposten får fordelt boldene godt, og vores massør Per Bjerregård vinder den ene kant bold efter den anden.

Også 4 sæt bliver vundet på flot spil, så nu var der dækket op til et spændende 5 sæt.

Her får vi en rigtig møgstart, og kommer bagud 8-3 og 11-5. Så var det op af bakke men flot spil gør at vi faktisk også får en matchbold ved 16-15. Den taber vi desværre og efter endnu nogle gyserbolde taber vi sættet 20-18.. øv øv... Men tæt på!

På centerpladsen er der debut til Thomas Johansen, og blokerede vildt godt! Især hans første boldberøring er allerede blevet en legende i Bedsted KFUM.

På diagonalen var Rasmus Martinussen også i hopla, og Mr. Brøndby (Gorm Lauridsen) var også vild på den anden center!

Men dagens mand var Bjarke Vium som var forygende i modtagningen og også i angrebet var han skarp. Der var også libero debut til Jens Andersen, og han viste også god fight..

Claus Jakobsen og Jesper Madsen og Jesper Bach viste også fint spil - desværre blev der ikke så meget spilletid til dem i dag!




4 kommentarer:

Flemming West sagde ...

Jeg forstår ikke hvorfor der ikke er nogen som tror på at Pinholt og jeg har en fremtid sammen, der er ingen af os der kan lide salat!

Men måske afslører det for meget at jeg ingen gang selv har stemt på den mulighed...

Anonym sagde ...

Hvad Flemming?? Kan du ikke lide salat?? havde jeg ikke troet om dig....

Flemming West sagde ...

Jeg kan godt lide salat (i begrænset mængde) men min læge siger at jeg skal passe på da mine øre er ved at være lidt lange...

Anonym sagde ...

Din læge må være en klog mand:)

Personligt troede jeg at du var født med de lange øre, for du ligner jo ikke en der spiser salat mere end en gang i ugen:)