søndag, marts 16, 2008

Årets kamp i Bedsted




14 kommentarer:

Anonym sagde ...

Legestue !! 3-0 til ynglinge.. hvad vædder vi om ? ;D

- René T

dahlgaardvolley - siden om Bedsted KFUM sagde ...

Vi vædder vel om at taberne skal løbe en halvmaraton ved Vesterhavet?

Anonym sagde ...

Deal ? :D
Så vil jeg næsten håbe for jer at i vinder, ellers ser vi jer aldrig igen. ! :P

Anonym sagde ...

Mit gæt er at de unge bliver ramt omgangssyge eller en anden latterlig undskyldning som pubertet og derfor ikke kan stille hold.

Det er unfair hold og jeg kan være nervøs for man knækker de unge og fratager dem glæden ved volley.

Åkeby

Anonym sagde ...

Hvorfor vædde om et resultat der er givet på forhånd??
Skulle vi være så uheldige at vi alle sammen falder og brækker benet og alligevel kun taber knebent 3-2, så vil jeg personligt stikke hovedet i en lort og synge en julesang:)

Mvh Mikkel "Spilfordeler champ" P

Tjubs sagde ...

Vi glæder os enormt, til at se Mikkel "spilforklumper" P, som flag i en syngende hundelort - det glæder vi os til.
Held i uheld? - Niels D kan ligeså godt forberede sig på at påske-middagen skal forbrændes, så hvorfor ikke bare begynde at løbe nu Niels, så kan det være du har en undskyldning for at sidde på bænken, når slaget står sin gang...

Anonym sagde ...

det er helt latterligt det her, 2 holdet sviner ynglingene til...! hvad sker der for det??? alle ved jo at folk som gemmer sig bag billige kommentarer som er fundet i en tegneserie er bange. Et desperat forsøg for at bryde bedsted's youth, for ikke selv at skulle se i øjnene, at de er til grin og mangler det ekstra gear, som os på den fornuftige side af 20 år har...!
Hilsen ******

Anonym sagde ...

Vi sviner da ingen til???
Det er bare den facts!!
I har et fint hold, men i kan aldrig nogensinde slå et hold hvor jeres trænere er på, indse det!!
SMÅ BØRN!!!
Mvh Mikkel "Spilfordeler Champ" P.

Ps. Kun meget saglige udmeldinger fra min side:)

Anonym sagde ...

Personligt, så håber jeg bare for jer eget bedste, at 2, holdet ikke kalker til... det er jo "facts" at alle på holdet er ene af "has been" spillere...

Hilsen ******

Anonym sagde ...

"Has been"? Det var godt nok i en tidlig alder jeg havde nået det niveau...
Jeg er desværre ikke med i kampen,men har en helt sikker tro på at 2. holdet nok skal få banket de drengespillere, hov undskyld de er vist lige blevet ynglinge, langt ned under gulvet i Bedsted hallen... Og så kan de jo blive der til det nye gulv bliver lagt til sommer, før vil de ikke have fået gravet sig op igen.

- Bendtsen

Tjubs sagde ...

"Det er bare den facts!!"
Hvad så Mikkel "gangsta" P? Hvem er det du kalder små børn, når du ikke engang kan stave. Nu skal jeg lære dig at stave til det i gør på mandag: T A B E R ...

:-)

Anonym sagde ...

ja tak torben-. kan du give 3*3 timers kursus i stavning og grammatik??:) så skal jeg prøve at lære dig at spille volley:) tager nok lidt længere tid;) for øvrigt.. tak for kampen drenge.. I mangler meget endnu.......

Mvh Mikkel "vinder af årets kamp" P

Tjubs sagde ...

Ja, tak for kampen. Det var smart at sende os til Randers for at opbruge vores kræfter dagen før en stormatch som denne..
Om det er konspiration? Næ nej, se bare på Per, han var frisk som en havørn.. Jeg vil spille en tier på, at han har været på druk med efterskoledrengene..

Tjubs sagde ...

Til dem der ikke ved det: Per meldte afbud samme morgen som vi skulle til Randers...